روزنوشت های یک خانم

پیام های کوتاه
  • ۳ فروردين ۹۶ , ۱۵:۵۸
    صبر
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دوره ضمن خدمت

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

در چند روزی که تهران بودم و در دوره ای که شرکت داشتیم با افراد زیادی آشنا شدم
دوست خوب کرمانیم رو بعد از دو سال دیدم
یک دوست خوب شیرازی ، یک دوست خوب قمی و یک دوست خوب چابهاری 
اساتید خوب و متوسطی هم برای تدریس اومده بودند 
از بعضی از محتواهاشون خوشم اومد مثل اختلالات ریاضی آقای دکتر پوشنه 
حدود یک ماه وقت دارم خودم رو برای آزمون زبان آماده کنم ولی من هنوز تهرانم !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۰
خانم دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی