روزنوشت های یک خانم

پیام های کوتاه
  • ۳ فروردين ۹۶ , ۱۵:۵۸
    صبر
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

امام مهربانی ها

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ
به نام خدای مهربانم 
سلام آقای خوبم 
امشب شب تولد شماست 
خیلی دلم گرفته ، کاش قسمت میشد و من هم حرمتان بود 
حال دل و جسمم خوب نیست 
در این شب مهمان هایتان زیاد هستند، من بیشتر از هزار کیلومترم دورم ولی دل و روحم پیش شماست
نمی دانم الان من تنها هستم یا شما 
من در میان جمع غریبم یا شما 
چه قدر حرف های نگفته دارم، از خودم 
از دیگران 
از دنیا 
این روزها احساس می کنم از خودم هم فاصله گرفته ام و دوست دارم فقط به خدایم فکر کنم  
راضی ام به رضای خدا 
آقایم برای آرامش دلم دعا کن 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
خانم دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی